Działania promocyjne
Wyniki jesiennej kampanii informacyjnej PCA 08-12-2020
Prawie 85 tys. wyświetleń na kanale You Tube i ponad 900 tys. wyświetleń na platformach streamingowych, portalach oraz w serwisach VOD – to wyniki kampanii „PCA: Dbamy o jakość życia Polaków”. Od 16 listopada do 3 grudnia nasze nowe filmy i banery promocyjne wyświetlane były w internecie łącznie ponad milion razy.
Multimedialna kampania informacyjna, której celem jest edukacja na temat akredytacji, roli PCA i korzyści z akredytowanych usług oceny zgodności, została przygotowana z myślą o szerokim gronie odbiorców. Jej głównym elementem jest nowy spot, w którym prezentujemy jeden z obszarów naszej działalności – dzięki akredytowanym przez PCA usługom laboratoriów badających jakość wody pitnej polska „kranówka” jest czysta i bezpieczna dla konsumenta.
Wspierające kampanię krótkie filmy pod hasłem „Zapobiegaj” podejmują bardzo aktualny dziś temat ochrony środowiska. Wybierając „kranówkę” zamiast wody w plastikowej butelce, zapobiegasz zaśmiecaniu świata i przyczyniasz się do ograniczenia produkcji plastiku – to ważny przekaz kampanii PCA, która wpisuje się politykę zrównoważonego rozwoju i promuje ekologiczny styl życia.
Częścią jesiennej kampanii promocyjnej jest również seria filmów z odpowiedziami ekspertów PCA na najczęściej zadawane pytania o akredytację. Cykl, który premierę miał w lipcu na naszej stronie i w mediach społecznościowych, przybliża sposób funkcjonowania PCA i międzynarodowego systemu oceny zgodności, a także przepisy regulujące działalność akredytacyjną w poszczególnych obszarach. Wszystkie filmy są dostępne na specjalnej stronie kampanii https://www.pca.gov.pl/kampania-dbamy-o-jakosc/index.php.
Powrót