Materiały reklamowe, wydruki oraz projekty graficzne

Materiały reklamowe, wydruki oraz projekty graficzne

Polskie Centrum Akredytacji zaprasza do składania ofert na dostawę materiałów reklamowych, wydruków oraz projektów graficznych. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

  • 22000000-0 Druki i produkty podobne
  • 22460000-2 Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki
  • 22462000-6 Materiały reklamowe
  • 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
  • 79810000-5 Usługi drukowania
  • 79822500-7 Usługi projektów graficznych
Data publikacji: 2019-12-10 16:15
Data składania ofert: 2019-12-19 09:00
Pliki do pobrania Data zamieszczenia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) 2019-12-10
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia 2019-12-10
Załącznik nr 2 - Formularz Oferty 2019-12-10
Załącznik nr 2A - Formularz cenowy 2019-12-10
Załącznik nr 2B - Formularz cenowy 2019-12-10
Załącznik nr 2C - Formularz cenowy 2019-12-10
Załącznik nr 3 - Oświadczenie stanowiące potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu 2019-12-10
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 2019-12-10
Załącznik nr 5 - Wzór wykazu dostaw / usług 2019-12-10
Załącznik nr 6A - Wzór Umowy 2019-12-10
Załącznik nr 6B - Wzór Umowy 2019-12-10
Załącznik nr 6C - Wzór Umowy 2019-12-10
Załącznik nr 7 - Klauzula informacyjna 2019-12-10
Załączniki nr 2-5 w wersji edytowalnej 2019-12-10
Odpowiedzi na pytania cz.1 2019-12-12
Odpowiedzi na pytania cz.2 2019-12-13
Księgi Identyfikacji Wizualnej Polskiego Centrum Akredytacji 2019-12-13
Informacja z otwarcia ofert 2019-12-20
Informacja o wyborze oferty 2020-01-03
Informacja o udzieleniu zamówienia 2020-01-21
Zgoda
Szczegóły
Więcej informacji

Używamy plików cookie

Pliki cookies, zwane inaczej „ciasteczkami”, to pliki, które stanowią dane informatyczne, w szczególności informacje tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego (np. w telefonie, laptopie czy tablecie) i przeznaczone są do korzystania ze strony internetowej https://www.pca.gov.pl/ i jej funkcjonalności (dalej: Serwis). Nadrzędnym celem wykorzystywania przez Administratora plików cookies jest umożliwienie użytkownikom dostępu do Serwisu i ułatwienie korzystania z niego przy zachowaniu pełnej jego funkcjonalności. Administrator wykorzystuje także pliki cookies w celu podążania za preferencjami użytkowników Serwisu, jak i dla celów statystycznych pomagających Administratorowi zrozumieć w jaki sposób użytkownicy wykorzystują poszczególne funkcje w Serwisie.
Zobacz politykę cookies

Niezbędne
Funkcjonalne
Śledzenie i wydajność

Niezbędne

Ciasteczka niezbędne – te pliki cookies odpowiadają za użyteczność Serwisu i umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony internetowej. Serwis bez tychże ciasteczek nie może funkcjonować

Funkcjonalne

Ciasteczka preferencyjne – te pliki cookies umożliwiają zapamiętywanie preferencji użytkowników Serwisu, które ułatwiają mu poruszanie się po stronie internetowej (login, język, czcionka, tryb wyświetlania). Aby Administrator mógł wykorzystać ciasteczka preferencyjne, niezbędne jest wyrażenie zgody przez użytkownika;

Śledzenie i wydajność

Ciasteczka statystyczne – te pliki cookies umożliwiają Administratorowi weryfikację liczby odwiedzin użytkowników i źródeł ruchu w Serwisie. Służą do weryfikacji popularności samego Serwisu jak i jego poszczególnych podstron czy funkcjonalności. Dzięki ciasteczkom statystycznym Administrator może podążać za trendami użytkowników i dostosować treść Serwisu do ich upodobań. Aby Administrator mógł wykorzystać ciasteczka statystyczne, niezbędne jest wyrażenie zgody przez użytkownika;

Więcej informacji

Zdecydowana większość dostępnych na rynku przeglądarek internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies. Jeżeli użytkownik nie ma woli otrzymywania żadnych plików cookies, może zaktualizować ustawienia przeglądarki na swoim urządzeniu elektronicznym, z którego korzysta w celu korzystania z funkcjonalności Serwisu. Użytkownicy mogą przeglądać i usuwać pliki cookies w Serwisie Administratora, jednakże wskazać należy, iż brak możliwości zapisywania lub odczytywania ciasteczek przez stronę internetową może uniemożliwić pełne oraz poprawne korzystanie z naszego Serwisu. W przypadku gdy użytkownik korzysta z różnych urządzeń do uzyskania dostępu do Serwisu oraz przeglądania jego treści, należy upewnić się, że każda przeglądarka internetowa na każdym urządzeniu dostosowana jest do indywidualnych preferencji użytkownika w zakresie funkcjonowania plików cookies. Sposób wyłączenia jak i aktualizacji ustawień plików cookies uzależniony jest od rodzaju przeglądarki, z której użytkownik korzysta.