Korzyści z akredytacji
Co dzięki akredytacji zyskują producenci i przedsiębiorcy? Dzisiejszy globalny rynek jest coraz bardziej konkurencyjny, a wymagania i oczekiwania konsumentów stale rosną. Akredytacja oferuje najlepsze praktyki w zakresie kontroli jakości czy zarządzania ryzykiem, pomaga zbudować przewagę konkurencyjną i ułatwia dostęp do rynków eksportowych na całym świecie. Daje też impuls do innowacji.
Akredytacja
Akredytacja
- buduje zaufanie konsumentów
- usprawnia proces produkcji, ogranicza liczbę wyrobów wadliwych, obniża koszty i umożliwia wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
- otwiera rynki zbytu dzięki porozumieniom o międzynarodowym uznawaniu wyników, zgodnie z zasadą „badany lub certyfikowany raz – wszędzie akceptowany"
- zmniejsza ryzyko w relacjach biznesowych
- pomaga prowadzić biznes w sposób bardziej odpowiedzialny społecznie i środowiskowo
Aktualizacja: 23.09.2024 16:04