Korzyści z akredytacji

Co dzięki akredytacji zyskują producenci i przedsiębiorcy? Dzisiejszy globalny rynek jest coraz bardziej konkurencyjny, a wymagania i oczekiwania konsumentów stale rosną. Akredytacja oferuje najlepsze praktyki w zakresie kontroli jakości czy zarządzania ryzykiem, pomaga zbudować przewagę konkurencyjną i ułatwia dostęp do rynków eksportowych na całym świecie. Daje też impuls do innowacji.

shutterstock_353529527 1.png

Akredytacja

Akredytacja

  • buduje zaufanie konsumentów
  • usprawnia proces produkcji, ogranicza liczbę wyrobów wadliwych, obniża koszty i umożliwia wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
  • otwiera rynki zbytu dzięki porozumieniom o międzynarodowym uznawaniu wyników, zgodnie z zasadą „badany lub certyfikowany raz – wszędzie akceptowany"
  • zmniejsza ryzyko w relacjach biznesowych
  • pomaga prowadzić biznes w sposób bardziej odpowiedzialny społecznie i środowiskowo
Aktualizacja: 23.09.2024 16:04