Jacy jesteśmy

Akredytacja i gospodarka

Zatrudniamy ponad 80 osób, współpracuje z nami ponad 650 audytorów i ekspertów

Zatrudniamy ponad 80 osób, współpracuje z nami ponad 650 audytorów i ekspertów

Tworzymy zróżnicowany wiekowo i kompetencyjnie zespół ludzi o różnych specjalnościach z obszaru nauki.

Od wiedzy, profesjonalizmu i uczciwości naszych pracowników zależy sukces PCA i rozwój systemu akredytacji, a pośrednio jakość produktów i usług.

Dowiedz się więcej: Eksperci PCA odpowiadają na pytania >>

 

Nasze wartości

Nasze wartości

Bezstronność, kompetencje i spójność/jakość działania są kluczowymi wartościami, na których opiera się funkcjonowanie Polskiego Centrum Akredytacji.

Nasze działania opieramy na harmonizacji i zgodności z krajowymi oraz międzynarodowymi wymaganiami, co zapewnia transparentność i dostępność informacji.

Odpowiedzialnie angażujemy interesariuszy, działając w interesie publicznym, aby chronić zdrowie i bezpieczeństwo, środowisko oraz bezpieczeństwo publiczne. Nasze podejście jest rzetelne, proaktywne i adaptacyjne.

 

Kompetencje naszych pracowników są kluczowe – dbamy o ich profesjonalizm, skuteczność i ciągły rozwój, wspierając się wiedzą ekspercką z kraju i zagranicy. Regularnie weryfikujemy i doskonalimy nasze działania, aby zapewnić najwyższą jakość.

 

Zaufanie budujemy poprzez dostarczanie spójnych i wiarygodnych wyników, szeroką komunikację i dialog. Chronimy poufność i bezpieczeństwo informacji, działamy etycznie, niezależnie i bezstronnie, gwarantując równe traktowanie wszystkich podmiotów.

 

Aktualizacja: 18.12.2024 12:56