Jacy jesteśmy
Zatrudniamy ponad 80 osób, współpracuje z nami ponad 650 audytorów i ekspertów
Zatrudniamy ponad 80 osób, współpracuje z nami ponad 650 audytorów i ekspertów
Tworzymy zróżnicowany wiekowo i kompetencyjnie zespół ludzi o różnych specjalnościach z obszaru nauki.
Od wiedzy, profesjonalizmu i uczciwości naszych pracowników zależy sukces PCA i rozwój systemu akredytacji, a pośrednio jakość produktów i usług.
Dowiedz się więcej: Eksperci PCA odpowiadają na pytania >>
Nasze wartości
Nasze wartości
Bezstronność, kompetencje i spójność/jakość działania są kluczowymi wartościami, na których opiera się funkcjonowanie Polskiego Centrum Akredytacji.
Nasze działania opieramy na harmonizacji i zgodności z krajowymi oraz międzynarodowymi wymaganiami, co zapewnia transparentność i dostępność informacji.
Odpowiedzialnie angażujemy interesariuszy, działając w interesie publicznym, aby chronić zdrowie i bezpieczeństwo, środowisko oraz bezpieczeństwo publiczne. Nasze podejście jest rzetelne, proaktywne i adaptacyjne.
Kompetencje naszych pracowników są kluczowe – dbamy o ich profesjonalizm, skuteczność i ciągły rozwój, wspierając się wiedzą ekspercką z kraju i zagranicy. Regularnie weryfikujemy i doskonalimy nasze działania, aby zapewnić najwyższą jakość.
Zaufanie budujemy poprzez dostarczanie spójnych i wiarygodnych wyników, szeroką komunikację i dialog. Chronimy poufność i bezpieczeństwo informacji, działamy etycznie, niezależnie i bezstronnie, gwarantując równe traktowanie wszystkich podmiotów.